fredag den 4. juli 2014

Teater undervisning

Jeg tilbyder undervisning og workshop i teater og drama. Det kan være i forbindelse med et temauge i skolen, en ungdomsklub der vil lære teatersport (impro), et amatørteater der søger gæstelærer eller noget helt andet. Både små og store opgaver kan klares.

Ang. priser, så kommer det lidt an på hvor lang transport der er og hvor langt forløbet du ønsker er. Men ring eller mail for yderligere oplysninger.

Tlf: 26273753
Mail: kontakt@blikfang.com


Ud over jeg tilbyder undervisning er jeg også fast leder af Vallensbæk Børneteater, Zebra Gruppen der har lavet børneteater siden 1984 med børn fra 8 til 16 år.

  
Jeg er uddannet dramalærer/instruktør i 1995, der ud over har jeg en grunduddannelse i skuespil og en make-up artist uddannelse. Jeg har mit eget firma Blikfang.com som jeg startede i 2000, og i 2004 åbnende jeg kostumebutikken BlikfangsKostumer.dk